פונדאַמענטאַל אַנאַליסיס




פונדאַמענטאַל אַנאַליסיס הקדמה צו פונדאַמענטאַל אַנאַליסיס די עסאַנס פון פונדאַמענטאַל אַנאַליסיס איז צו נוצן מאַרק נייַעס און סענטימענט צו פאָרויסזאָגן די צוקונפֿט ווערט פון אַ אַסעט. וואָס זענען פונדאַמענטאַל אַנאַליזעס פון די מאַרק אַזוי "פונדאַמענטאַל" אין נאַטור ווי ווייַט ווי ניצן די נייַעס צו האַנדלען די מאַרקעץ איז זארגן? איר זוכט אין די גלאבאלע לאַנדשאַפט, עס זענען לענדער וואָס זענען געקוקט ווי הויפּט נגני אין וועלט עקאָנאָמיק און פּאָליטיק. די עקאָנאָמיעס פון אנדערע לענדער הינגע אויף די אויפֿפֿירונג פון די לענדער. פֿאַר בייַשפּיל, די יו געווארן אַ שליסל גלאבאלע שפּילער נאָך די 1944 ברעטטאָן-וואָאָדס זיצונג ווייַל אנדערע לענדער וואס זענען האַלדז-טיף אין וועלט מלחמה 2 זענען געווען געצווונגען דורך צושטאנדן צו בינדן זייער קעראַנסיז און עקאָנאָמיעס צו די ווערט פון די יו. זינט דעמאָלט, די יו האט שוין די סטאַנדאַרט קראַנטקייַט אויף וואָס אינטערנאציאנאלע האַנדל איז דינאַמאַנייטיד. פילע לענדער פון די וועלט אָפענגען אויף יו האַנדל און הילף צו בלייַבנ לעבן. טשיינאַ האט אויך אנגענומען אַ ענלעך ראָלע און זייַן וואַסט ינדאַסטריאַליזיישאַן האט געשטעלט אַ ריזיק פאָדערונג אויף זיכער אַסעץ אַזאַ ווי ייל. פילע לענדער אין Africa זענען אָפענגיק אויף טשיינאַ פֿאַר אַ פּלאַץ פון זאכן. אין אייראָפּע, דייטשלאנד האט די סטראָנגעסט עקאנאמיע און איז בייסיקלי פאַך דער שאַץ ווי ווייַט ווי די ביילאַוט פּאַקאַדזשאַז צו ומרויק לענדער אין דער עוראָזאָנע זענען זארגן. איצט אין די מאַרק פּלאַץ, עס זענען פּיריאַדיקלי פּראָוגראַמד אַננאָונסעמענץ בנוגע שליסל עקאָנאָמיש און פּאָליטיש געשעענישן וואָס האָבן אַ פּראַל אויף וועלט עקאָנאָמיק ווי אַ רעזולטאַט פון די ינטערפּלייַס מיר האָבן דערקלערט אין די פֿריִערדיקע פּאַראַגראַף. די מאַרקעץ מאָניטאָר די אַננאָונסעמענץ זייער ענג ווייַל זיי וועלן פּראַל די צוקונפֿט פון די וועלט עקאנאמיע אין קיין געגעבן פונט אין צייַט. דעפּענדינג אויף די אַוטקאַם פון די מעלדן, די מאַרקעץ זאל אָדער יבערנעמען אַ positive סענטימענט אָדער אַ נעגאַטיוו סענטימענט אויף די עקאנאמיע און קראַנטקייַט פון דער מדינה מאכן די מעלדן. דעם אין דרייען וועט האָבן אַ מאַלטאַפּלייער ווירקונג אויף די סענטימענט און דערוואַרטונג פון טריידערז אין אנדערע לענדער וועמענס עקאָנאָמיעס זענען טייד צו די אויפֿפֿירונג פון די הויפּט נגני. אַמאָל מאַרק פאָרורטייל האט שוין געגרינדעט, טריידערז וועט האַנדל אַסעץ באזירט אויף די פאָרורטייל און קען אָדער קויפן מער פון די אַסעט אָדער פאַרקויפן עס אַוועק און מאַך צו סאַפער ינוועסטמאַנץ. דאס איז וואָס די נייַעס האט אַזאַ אַ טיף פּראַל אין די מאַרק. די נייַעס צאַפּן אויף מענטשלעך ימאָושאַנז, און ווען יומאַנז באַקומען עמאָציאָנעל, עפּעס קענען פּאַסירן. נייַעס אַננאָונסעמענץ קענען זיין קלאַססיפיעד אויף דער באזע פון ​​די מאָס פון גלאבאלע פּראַל אויף די וועלט עקאנאמיע און אַסעט סענטימענט אין נידעריק-פּראַל, מיטל-פּראַל און הויך-פּראַל נייַעס. מער אכטונג איז באַצאָלט דורך מאַרק פּאַרטיסאַפּאַנץ צו הויך-פּראַל נייַעס. עס איז מעגלעך פֿאַר אַ נידעריק-פּראַל נייַעס פּונקט צו מאַכן די יבערגאַנג צו הויך-פּראַל נייַעס, דיפּענדינג אויף די פּריוויילינג עקאָנאָמיש סיבות. אַז איז וואָס די האָוסינג דאַטן און די גדפּ Figures פון עוראָזאָנע עקאָנאָמיעס ווי ספּאַין, פּאָרטוגאַל, ירעלאַנד, גריכנלאנד און איטאליע איז קוים געמאכט פּראַל אויף די מאַרקעץ אַ ביסל יאָרן צוריק, זענען איצט הויפּט מאַרק מאָווערס ווייַל די עקאָנאָמיש דינאַמיק האָבן געביטן און געמאכט די דאַטע זייער וויכטיק אין די אַסעסמאַנט פון די געזונט פון די יו. טריידערז וואס היטן די נייַעס צוקוקנ זיך צו די ווייַטערדיק נייַעס יטעסם: 1) עמפּלוימענט דאַטאַ: אַזאַ ווי דזשאַבלאַס קליימז און די יו נאָן-Farm פּייַראָללס. 2) דאַטע אויף פּראָדוקציע. 3) גראָב דינער פּראָדוקט (גדפּ). 4) קאָנסומער סענטימענט און לאַכאָדימ סאַלעס מעלדעט. עפּעס אַז מיטלען קאַנסומער סענטימענט איז איצט אַ שליסל מאַטריץ געניצט דורך די פינאַנציעל מאַרקעץ אין מוסטערונג די געזונט פון אַן עקאנאמיע. 5) עטלעכע מדינה-ספּעציפיש מעלדעט אַזאַ ווי אַדפּ עמפּלוימענט טוישן אין די יו. קאָמפּאָנענץ פון פונדאַמענטאַל אַנאַליסיס אין אַנאַליסיס אַ האַנדל פונדאַמענטאַללי, טריידערז וועט קוקן אין די ווייַטערדיק: אַ) קאָנסענסוס / געריכט נומער: א אַנקעטע פון ​​לידינג יקאַנאַמיס וועט געבן אַ דורכשניטלעך פיגור וואָס זיי דערוואַרטן די נייַעס צו קאָנפאָרם צו. ב) לעגאַל נומער: דאס איז די פיגור אין די נייַעס מעלדונג. C) דעוויאַטיאָן: דאס איז די חילוק צווישן די קאָנסענסוס פיגור און די פאַקטיש געשטאַלט. אין ניצן די נייַעס צו האַנדלען די מאַרקעץ, די ביסט וואָס די טריידערז קוקן אין. די דיווייישאַן איז זייער וויכטיק. א מאַרק יבערראַשן (דיווייישאַן פיל העכער ווי דערוואַרט אָדער צו די מיטנ קאָפּ אָדער דאַונסייד) גיט אַ גוט, טראַדאַבלע סיגנאַל. עס זענען וועגן צו מעסטן די דיווייישאַן צו זען אויב אַ דיווייישאַן איז טראַדאַבלע אָדער ניט. בכלל גערעדט, די דיווייישאַן בענטשמאַרק איז דערגרייכט דורך קאַמפּערינג די געריכט געשטאַלט און די פֿריִערדיקע נומער. דער חילוק איצט באדינט ווי די בענטשמאַרק צו די מיטנ קאָפּ און דאַונסייד, און דיפּענדינג אויף ווי ווייַט אויבן אָדער אונטן די דיווייישאַן איז פֿון די בענטשמאַרק, די מאַרק וועט רעאַגירן אַקאָרדינגלי. ניצן די נייַעס צו האַנדלען די ביינערי אָפּציעס מאַרק וועט אָפענגען אויף ווי די טריידער וויל צו נוצן די אינפֿאָרמאַציע. אבער איין זאַך איז קלאָר: די נייַעס באוועגט מאַרקעץ, און דעם איז וואָס טראגט די גרעסטע טריידינג אַפּערטונאַטיז.